Моніторинг освіти

Комунальний дошкільний навчальний заклад (ясла–сад) № 71 «Золота рибка» комбінованого типу

Моніторинг якості освіти в ЗДО

“… кожний сучасний дошкільний навчальний заклад в Україні має постійно доводити свою привабливість, необхідність, іміджевий статус. Це досягається високою якістю освітнього процесу, який може забезпечити професійно організований моніторинг…” К.Л.Крутій

Сучасна модель освіти орієнтує заклад освіти на індивідуальні потреби вихованців, створення якомога кращих умов їх особистісного розвитку.

Відповідно зростає контроль суспільства і над тим, як цей розвиток відбувається.

Діяльність сучасного педагога повинна бути інноваційною по суті.

До інновацій у сфері контролю й оцінювання якості результатів освітнього процесу відноситься і моніторинг.

Результати системного моніторингу достовірні і надійні, а вдалий і грамотний аналіз одержаних результатів дає можливість оптимізувати діяльність педагога щодо формування та корекції знань і вмінь вихованців.

Одним із основних показників успішності роботи дошкільного закладу є рівень розвитку вихованців. Тому педагогами двічі на рік проводиться психолого-педагогічне обстеження дітей у всіх вікових групах за вимогами Базового компоненту дошкільної освіти в Україні та програмою «Дитина у

дошкільні роки» К.Крутій, з метою встановлення рівня їхнього розвитку та засвоєння програмового матеріалу.

Узагальнені результати педагогічного обстеження дітей та рівень засвоєння знань, умінь, навичок відповідно до програмних вимог можна представити наступним чином.

 

ПІДСУМКИ ДІАГНОСТИЧНОГО ОБСТЕЖЕННЯ  ДІТЕЙ ЗА БАЗОВИМ КОМПОНЕНТОМ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

на початок  2020 – 2021 навчального року

№ групи

(вік)

Освітні лініїЗагальний висновокВсього обстеж.

дітей

Особистість дитиниДитина в

соціумі

Дитина в природному довкілліДитина

в світі

культури

Гра

дитини

Дитина в

сенсорно-пізнав.

просторі

Мовлення

дитини

 вснвсн  вснвснвснвснвснвсн 
ГРУПА № 1 (ранній вік)16134610785974488776641066820
%53065203050304025453520204040353530302050273340 
ГРУПА № 5 (ранній вік)38839737917112710379261127319
%16424216473716374753758103753163747103258163747 
ГРУПА № 8 (молодша)107107891115111589899817
%5941594147536652966529475347535743 
ГРУПА № 10 (молодша)766785678567767613
%54464654623846546139465454465446 
ГРУПА № 11 (молодша)655656566547655611
%55454555455545555545366455454555 
ГРУПА № 4 (середня)2133171213316231521242133214218
%11721798211721789111783116722117217117811 
ГРУПА № 9 (середня)2154219316221633182154129216321
%107119109014761010761414861071195743107614 
ГРУПА № 3 (старша)4142416317315251521353125315220
%207010208015851575102575106525156025157510 
ГРУПА № 6 (старша)2102311210211031103293284110314
%1471142278147114771227712214642214572977121 
ГРУПА № 7 (старша)41941813191316441951263155417223
%188218784138241370171782217426136521167310 
ВСЬОГО ПО ДНЗ14942913102221395281095371710218137945108156129332137
%106921975169692166926127513958336594196823 

 

ІНШІ ДІАГНОСТИКИ

на початок  2020 – 2021 навчального року

№ групи

(вік)

Зображувальна

діяльність

Мовленнєвий розвиток

(К.Крутій)

Фізичний

розвиток

Музичний

розвиток

Профільні

групи

 вснвсн  вснвснвсн
ГРУПА № 8 (молодша)95892323122   
%64364753127612187111   
ГРУПА № 10 (молодша)46581102210258
%40603862877151472143862
ГРУПА № 11 (молодша)5465271410265
%564455452070102562125545
ГРУПА № 4 (середня)38581231432214596
%195031406015701577815254530
ГРУПА № 9 (середня)483129316231914107
%27532057431477913833194833
ГРУПА № 3 (старша)492213541244171   
%27601310652520602018775   
ГРУПА № 6 (старша)3732846912151   
%2354231457283856611836   
ГРУПА № 7 (старша)3733155714342115810
%23542313652230581215814223543
ВСЬОГО ПО ДНЗ175731775572895182412014143836
%16543055540206812157411164442